streda 25. novembra 2009

POKRAČOVANIE príbehu POKEC

„Ježiši Janka, aký mal nick“, histericky so mnou začne triasť, pretože to vyzerá, že začína mať namierené úplne niekde inde ako my.

„Myslím, myslím... sexy_boy21...???“, v zúfalstve sa vykrútiť spod jej veľmi zmyslumilovného náručia skričím na celý bar.

„TY SI ALE KOZA“, začne sa valiť na moju adresu,“ TO SI NEMOHLA EŠTE HLASNEJŠIE?!“. Celá červená sa začala obzerať okolo seba. Našťastie, si to jej nový objav nevšimol.

„Počkaj ma tu a podrž mi toto“, podala mi do ruky kabelku a šminky, ktoré si stihla počas hádky na seba natierať. Po asi 15 sekundovej úprave minisukne a trička DG sa v miernom, veľmi zvádzajúcom kroku na jej nových 15cm podpetkách vybrala k sexy_boy21. Vyzerala, že to za tento večer bude mať všetko v malíčku, ale...?

„On má babu, CHÁPEŠ TO? ON MÁ BABU! Tú malú blonďavú kozu, čo sedí vedľa neho“, rozhorčene sa ku mne valila Lucia. Dosť vtipný pohľad J

„Veď vyzerá akoby ju práve niekto vypľul z vysávaču. Vlasy má natupírované tak hrozne, až sa mi nechty pri pohľade na nej lámali... AHA.. tento... “, postupne mi ukazovala všetko čo komentovala.

„Luci, neštvi sa, poď, ideme preč, poďme do WAWka“, schmatnem ju aj s jej výbavou a odchádzame preč.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára